Inventarizācijas risinājums sniedz iespēju ātri veikt pamatlīdzekļu un preču inventarizācijas procesu vienotā vidē – skenēt svītrkodu bez papildus ierīces, kontrolēt atlikumu un daudzumu, pievienot precīzu informāciju par pamatlīdzekļa vai preces stāvokli, un pēc darba izpildes pārsūtīt datus atpakaļ uz centrālo sistēmu.

IESPĒJAS
• Integrācija ar MS Dynamics AX  vai citu ERP sistēmu
• Programmas uzstādīšana skenējot QR kodu vai ar lietotāja ID
• Pamatlīdzekļu saraksts, kuru izmanto inventarizācijas veikšanai
• Inventarizāciju iespējams veikt pēc atbildīgā vai pēc atrašānās vietas
• Noliktavas izvēlnes funkcija
• Svītrkodu kodu skenēšana vai ievadīšana ar roku
• Pamatlīdzekļu pārskats: nosaukums, daudzums, mērvienība, atlikums, papildus apraksta pievienošana pēc nepieciešamības
• Atlasīto pamatlīdzekļu saraksta rediģēšana
• Žurnāla veidošana un nosūtīšana centrālai sistēmai dažu sekunžu laikā – saraksts ir pieejams uzreiz pēc inventarizācijas veikšanas
• Valodas izvēle

MOBILĀS APLIKĀCIJAS IEVIEŠANA
• Licence ’’Inventarizācija’’
• Integrācija ar centrālo sistēmu
• Konfigurācijas darbi un 5min lietotāja apmācība

IZMAKSAS
• Ieviešanas maksa atkarībā no tehniskās specifikācijas

Mobilo aplikāciju iespējams viegli pielāgot uzņēmuma vajadzībām, pievienojot papildus funkcijas pēc vajadzības – veikt inventarizāciju pēc atbildīgā vai pēc atrašanās vietas, attēlu vai video pievienošana, vai pēc Jūsu vēlmēm veidota dizaina.

Vēlies uzzināt vairāk par noliktavas pārvaldības Inventarizācijas aplikāciju? Piesakies konsultācijai, aizpildot kontaktu formu, vai zvanot uz tālruni +37120388115.