Līdz ar jauna mācību gada sākumu, piedāvājam bērniem apgūt spēļu programmēšanu BEZ MAKSAS. Pieteikšanās līdz 28.augustam. Nenokavē!

Vecums: 10 – 12 gadi.
3 nodarbības: 10.09. | 17.09. | 24.09. no plkst. 15.00 – 17.00
Kur? MBIT birojā, Mazā Nometņu ielā 31, Āgenskalnā, Rīgā.
Pieteikties: info@mbit.lv

PROGRAMMA

10. septembris | IEPAZĪŠANĀS AR PROGRAMMU UN PROJEKTA IZSTRĀDE!
Ievads spēļu programmēšanā – populārākie rīki, valodas, spēļu tipi, platformas. Īsi par CoronaSDK programmas izvēli un piemēru demonstrācija.

15.00 – 16.00
1. Corona SDK uzstādīšana, dokumentācijas, piemēru un paraugu pievienošana.
2. Vispārīgas lietas par spēļu arhitektūru, kā tas tiek realizēts Corona SDK programmā.
3. Izveidojam pirmo spēles projektu. Pievienojam pirmos attēlus.

Pauze 15 min

16.15 – 17.00
4. Cikls, mainīgie, funkcijas, print log un citi pamata principi.
5. Pievienojam attēlus, manipulācijas ar attēliem, izmēri, novietojums.
6. Darbības ciklā piemēri – daudz bildes, koordinātas mainām cikliski, ar pauzēm.
7. Atkļūdošana, “print log” izmantošana lai atvieglotu darbu.
8. Mājas darbs.

17. septembris | ATDZĪVINĀM PRIEKŠMETUS UZ EKRĀNA!

15.00 – 16.00
1. Attēls pārtop par fizisku ķermeni. Kāpēc tas vajadzīgs?
2. Ķermeņu tipi, sadursmes (collisions), statiski vai dinamiski ķermeņi.
3. Attēliem piešķiram ķermeņa fiziskās īpašības – masa, elastība, inerce.
4. Ķermeņu savienojumi (joints), piemēri.

Pauze 15 min

16.15 – 17.00
5. Event listener. Kā sistēma “klausās” dažādus notikumus.
6. Touch events. Kā lietotājs kontrolē spēles objektus.
7. Pievienojam iespēju kontrolēt objektu ar pieskārienu.
8. Mājas darbs.

24. septembris | VEIDOJAM ANIMĀCIJAS – PADARĀM PRIEKŠMETUS KUSTĪGUS!

15.00 – 16.00
1. Spēles objektu atdzīvināšana. “Transition” un “Animation” atšķirības.
2. “Transition” dažādi piemēri.
3. Kadru sistēma, “sprite sheet” izmantošana.
4. Animācijas izveide.

Pauze 15 min

16.15 – 17.00
5. UI elementi, starta un pauzes pogas funkcionalitāte.
6. Skaņas pievienošana.
7. Attēlu efekti, maskas.
8. Mājas darbs.

Katras dienas beigās uzkompilējam un uzliekam uz Android telefona savu dienas darbu. Vajadzīgie resursi – attēli, spritesheets, skaņas būs jau sagatavoti atsevišķā mapē. (Līdzi ņemt Android telefonu un savu datoru)

21.08.2018