Jauns HR risinājums – Darba laika plānošanas portāls.

Ir pienācis laiks dalīties ar paveikto! Šajā projektā ieguldījām 7000 darba stundas, kā rezultātā esam izstrādājuši izcilu risinājumu – DARBA LAIKA PLĀNOŠANAS PORTĀLU!

Personāla vadības sistēma paredzēta lieliem mazumtirdzniecības, ražošanas uzņēmumiem un valsts organizācijām, dodot iespēju darbiniekiem, kuri strādā maiņu darbu, plānot darba laiku maiņās, ievadīt faktiskās nostrādātās stundas, kontrolēt plāna/fakta stundas un izmaksas.

Vairs nekādu Excel tabulu darbinieku plānošanā un lieku manuālu darbu!

Kas ir Darba laika plānošanas portāls?

Darba laika plānošanas portāls ir web tehnoloģijās balstīts risinājums uzņēmumiem, kas vēlas palielināt darba laika plānošanas procesa efektivitāti un ērti pārvaldīt darbinieku darba grafiku.

DLP nodrošina iespēju ātri un precīzi veikt darba laika uzskaiti, virsstundu un maiņu plānošanu, izveidot pieejas tiesības lietotājiem un atsevišķām struktūrām, daudz ērtāk veikt darbinieku grafiku pārplānošanu un apstiprināšanu reālajā laika režīmā, izveidot prombūtnes, kā arī norādīt faktiski nostrādātās stundas, kas automātiski tiek pārsūtītas grāmatvežiem tālākai algu aprēķināšanai. Balstoties uz datiem, plānošanas laikā iespējams analizēt kopsummas pa darba vietām un nodaļām.

Kādi ir ieguvumi?

Darba laika plānošanas risinājuma ieviešanai ir vairākas priekšrocības: izslēdz manuālu darbu, kas nepieciešams darba laika grafiku ievadīšanai Excel tabulās un tad pārrakstīšanai centrālajā sistēmā; datu pieejamības modernizācija un datu caurskatāmība; labāka prognozēšanas iespēja, lai mērītu darbinieku efektivitāti; iespējama datu apmaiņa no un uz citām IT sistēmām; visi dati, kas saistīti ar darbinieku darba laika plānošanu nodaļu vadītājiem un vadībai ir pa rokai, lai kur arī viņi atrastos.

  • DLP iespējams integrēt ar jebkuru ERP sistēmu – datu apmaiņa ar ERP sistēmu tiek veikta automatizēti;
  • Jūs samazināsiet izmaksas uz ieviešanu un uzturēšanu – izstrādes komanda pie DLP risinājuma strādā kopš 2017. gada;
  • Plānošana notiek daudz ātrāk un vieglāk – ātrākai plānošanai ir izveidoti speciāli šabloni un algoritmi;
  • Iespēja ietaupīt darba laiku, kas tiek tērēts plānošanai – dod iespēju plānot darba laiku centralizēti vairāk kā 1000 cilvēkiem;
  • Darbinieks var izvēlēties ērtāko darba laika plānošanas veidu – plānošana var tikt veikta pa darbinieku, vai arī pa darba vietu;
  • Visa funkcionalitātes plānošanas veikšanai ir jau uzprogrammēta – papildināt un pielāgot esošo risinājumu var ātrākā laikā;
  • Iespēja analizēt datus – KPI un dažādas kontroles summu kolonnas ir pieejamas gan darbinieku skatam, gan darba vietu skatam;
  • Atbilst likumdošanai – datu apstrāde atbilst LR likumdošanas un GDPR prasībām;
  • Pārskatus par darba laika plānu un faktu iespējams sagatavot jeb kurā brīdī – iespēja uzzināt par esošo darba laika plānu un faktu jeb kurā brīdī.

Kā uzņēmumos darbinieku darba laika plānošana notika pirms DLP ieviešanas?

Pirms DLP ieviešanas darbinieku darba laiku, kā arī faktiski nostrādāto darba laiku un algas katru mēnesi uzskaitīja 2-3 Excel failos. Vairāki failu uzturēšana bija nepieciešami, lai izvairītos no kļūdām. Izmantojot šo pieeju, kļūdas plānošanā un algu aprēķinā bija regulāra parādība. Papildus sarežģījumus radīja tas, ka katru mēnesi tika pārkopētas un uzturētas Excel funkcijas, līdz ar to bija viegli palaist garām kādu kļūdainu aprēķinu – kā rezultātā skaitļi nesakrita. Plānošanas process bija nepārskatāms, iespēja viegli kļūdīties un par kļūdām Excel nebrīdināja.

Risinājums – Darba laika plānošanas portāls.

Ņemot vērā šos personālvadības izaicinājumus, MBIT komanda izstrādāja Darba laika plānošanas risinājumu, savienojot to ar iekšējo ERP sistēmu, kas nodrošina informācijas apriti un pārskatāmību.

Šī risinājuma mērķis bija, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un speciālus algoritmus, izstrādāt tehnoloģisko bāzi ietvaram, kas tiek izmantots darba laika plānošanai un pārplānošanai pēc faktiski nostrādātām stundām, tādējādi paaugstinot uzņēmuma personāla slodzes grafiku izsekojamību vienuviet un samazinot darba laika patēriņu uz datu ievadi.

Risinājums izstrādāts izmantojot šādas tehnoloģijas: ASP.NET, ANGULAR, JavaScript, AJAX, SQL Server, integrācija ar MS Dynamics AX2009.

Rezultāts – precīzs plānošanas process!

Plānošanas process ir kļuvis vienkāršāks, nav jāplāno darbs dažādos failos – visa informācija ir vienuviet. Cilvēcisko kļūdu skaits ir samazināts, jo darba laika plānošanas sistēma automātiski pārbauda vai neveidojas konflikti plānošanā – stundu pārtēriņš, nevajadzīga darbinieku ieplānošana vienā darba vietā u.c. DLP palīdz pārraudzīt budžetu, grafikus, kontrolēt noslodzes 24/7, kā arī atvieglo darbu algu grāmatvežiem.

Tiek prognozēts, ka gada laikā darba laika plānošanas izmaksas uzņēmumos samazināsies par 22%.

Kā sākt lietot?

Lai noskaidrotu, kādas priekšrocības var gūt no “Darba laika plānošanas portāla” tieši Tavs uzņēmums, un, kāds ir ieviešanas process, sazinies ar mums!

E-pasts: info@mbit.lv, mob.tālr. +371 20018496

Papildus informāciju par darba laika plānošanas portālu skaties šeit: https://mbit.lv/darba-laika-planosanas-portals/

01.11.2019.